but I wish wish wish that I was dead

gårdagens ångest fortsatte. har fortfarande ingen idé vad jag ska skriva om. helvetesfjrsfgijrgjrg. har nog iaf bestämt mig att hoppa av i sommar.. får se. jag brukar ju vara ombytlig, men nu har jag resonerat med så många och kommit fram till samma sak. vill dock stanna i sthlm, så vi får se huruvida jag kommer på nåt bra att hoppa på i stället..

usch.

måste verkligen börja skriva nu. 1/3 av tiden borta till ingen nytta. fan!

justde. julia kommer hem i helgen. och vid det laget är jag klar med detta vider. ååå fredag eftermiddag kom! inlämning kl 13,00 tydligen (73 timmar, woho!). därefter är jag åter en fri kvinna tills måndag kommer. det ska vi fira!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0