Cast a spell on you

ibland blir jag less på mig själv (de som läser frekvent tänker nog nu att "hah! ibland säger du?) men ja, ibland. just nu iaf. jag är less för att jag är stressad. trots att jag visste hur mycket jag har kvar att skriva så klev jag medvetet på tunnelbanan åt fel håll, alltså in mot stan. iddi! åkte till söder och sprang i butiker i över en timme.

angerface är inte hårt nog. har skapat ett nytt:hateface

köpte iaf linnet jag sneglat på på monki (svart med tryck: avant garde). var även in på weekday och viskade kärleksförklaringar till dutch tape-kollektionen. känner att jag nog måste ha en tröja från den. får ta det när nästa bidrag kommer...

idag fyller N år så vi ska äta tårta. imorgon ska jag försöka ta mig till sala och fika med karin.

ja

har dessutom ett namn på prettyboy nu. han sa hej idag igen. ååååh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0