Country girl, take my hand

Melodifestivalen på tv. Är lika anti som vanligt och ska snart köra ner näsan i kurslitteraturen. fan att man inte ens ska få ha pluggledigt en lördagkväll! är lite anti skolan också för tillfället kan erkännas.. saris har lovat att vi ska gå ut och leva livet när den är avslutad. låter bra!

hem till sala med tåget igår. gick verkligen över förväntan! en kvart sena från sthlm och tio minuter sena till sala. träffade marika på tåget. första gången på en evighet, så det fanns en hel del att prata om! Hon hade varit och mönstrat och hade tydligen fått typ skitbra på allt. cooL! väl i sala mötte jag upp karin för fika på mysiga dreambook.

idag var det gruvan hela dagen. efteråt våldgästade jag och emma saris som hade bakat chokladmuffins. Satt och läste elle (okej, kan erkänna att jag bara tittade på bilderna) och pratade lite mer ingående om veckans news...

heh.

asså nu låter det verkligen förjävligt innifrån tv:n. lägg ner mello, snälla please!

nu ska jag skriva ut schema för nästa delkurs. yey


Kommentarer
Postat av: lammköttsskänderskan

gerej, mello är en guds gåva. heja salem!

2010-02-07 @ 18:59:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0