Driven to distraction, it's all part of the plan

Tror att jag köldskadad mina lår. kul. för gud va fint det är! hrmp.. sitter dessutom och skriver med pekfingrarna eftersom fingrarna är så kalla att de inte vill röra på sig.

Jag har varit ute på långpromenad i vinterkylan. en och en halv timma tog det. har nu lite ångest för att jag egentligen inte hade tid, men nu är det som det är. får läsa snabbt ikväll.

har hur som helst varit sjukt skönt med en ledig dag! första sovmorgonen på flera veckor. ohyeahbaby!

och nu lite coldplay tillsammans med texten: Att utrota världens fattigdom; plädering för en utdelning av globala resurser.

hehe, sjukt intressant... njeh



You and me are floating on a tidal wave, together
You and me are drifting into outer space


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0