Dump for broken dreams

How many times can a man turn his head and pretend that he just doesn't see?


fryser bara jag tittar ut. sugen på att gå ut ikväll? asså ne. men bara man tar sig in nånstans så är det ju lugnt. tycker dock att det kan ge fan i att blåsa. snöa kan det göra om det vill, men blåsa...

åker tillbaks till sthlm redan imorgon. känns för första gången tungt som fan. vill bara springa och gömma mig och missa alla tåg, men vet att det inte går. måste klara alla resterande kurser nu, annars får jag inga pengar.


vill bara att nån ska komma hem. det är kallt och tomt här! börjar dessutom bli hungrig och jag kan som bekant inte laga mat..

ska måla naglarna nu. inte det nya blåa, det får vänta en vecka. det blir svart. sen ska jag krypa upp i soffan och titta på vänner.


uh, jag tkr inte om munspel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0