How many ears must one man have, before he can hear people cry?

erika har köpt det blåa nagellacket till mig!

har bestämt mig för att låta bli att göra klart delkursen. efter en dag av ångest, tårar och hyperventilation lägger jag av. som så många gånger förut. I guess I'm just a quitter.

ska samla ork att göra klart den senare när tillfälle ges.

kommer kanske ångra mig senare, men just nu måste jag leva för stunden.


gjorde ett quiz på facebook idag. "vad döljer sig inom dig?" med resultatet ondskans mörker. hahaha. vem hade kunnat ana?

imorgon ska jag nog försöka lite till. vända och vrida på det en gång till för sakens skull. för tänk om det skulle gå?

nu te.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0