I didn't mind, I wasn't a money man anyway

Modebloggsvarning på mig just nu. Kollade weekdays lookbook och blev (med risk att låta materialistisk, bortskämt och allmänt fjollig) helt tagen! har nog aldrig crejvat klädesplagg såhär mycket i hela mitt liv!

Here we go:



Satte mig därför och plockade ihop lite från weekdays hemsida och även från monkis. Nu vet jag vad mina pengar kommer gå till..
weekday:



Monki:



Hur fan ska jag ha råd med allt detta? Någon som är sugen på att dela garderob med mig och köpa hälften var? Julle kom igen nu! I know you wanna ;)

och förresten vadå? inte färgglatt?

svarar som erika när jag sa att jag inte hade nån färg på min hy: "hah, vadå, du har ju massor av färger! vit hud som nästan är genomskinlig, blått under ögonen, röda prickar i pannan och röda eksem, lila blodådror och kanske lite gult på nåt gammalt blåmärke!"

hon kan få en att låta så fräsch


Kommentarer
Postat av: melin

ägd!! av erika!

2010-02-12 @ 18:27:11
Postat av: johanna

tyst melin! jag ska peta ut masken som hon i din pluton har under foten och låta den bo i ditt öra istället!

2010-02-12 @ 18:45:45
Postat av: Maja

snyggaste plaggen o skönaste beskrivningen av syrran, erika!!

2010-02-13 @ 18:08:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0