I´m not your baby no more, cause I let you go with none, let you go with no score

har smak av salladslök och avokado i munnen. har kännt bättre smaker i mitt liv.. oj, kom på nu hur grymt skönt det är att inte ha tandställning och tvingas vänja sig vid smaken av blod titt som tätt!

mmm ja.

ute snöar det fortfarande. skulle egentligen kanske behöva ta mig nånstans och köpa nya hörlurar, men jag tar det imorgon.

funderar på att kolla på en film. tänkte se pianisten igår, men fastnade framför på spåret och skavlan istället, haha.

apropå på spåret.. såg denna grymt roliga serie i svd igår:


hoppas texten syns, annars finns den på hemsidan . läs! så jävla värd. du och jag i sommar jullan när vi som fattiga stundenter inte haft råd med festivalpass ;)

men som sagt, pianisten var det. säger som jag sa till julia igår: "funderar på att kolla på pianisten ikväll. jag menar efter en eftermiddags lyssnande på broder daniel måste man ju se till att släcka livsgnistan helt!"

hehrm.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0