I was a whirlwind and she, she was a superstar

you make me sad. kanske är det som mamma sa...
och i så fall är du stundtals världens skickligaste lögnare. vilket äcklar mig mer än något annat.


nog om ilska.

har varit och köpt nya shorts. ironiskt kan tänkas, men som bekant är jag begåvad med framförhållning. fanns två par kvar, 34 och 42. hrrrm. snabb uträkning i huvet att risken är stor att många normalviktiga tjejer nog kommer gå runt i likadana shorts så fort vidervintern ger med sig. tänkte en sekund till och bestämde mig för att skita i det. presentkortet är nu ett minne blott och jag längtar till våren ännu lite till.

var trött på bussen och skulle lyssna på musik... men ahahdetgårjuinteeftersombatterietdöttavKYLAN! aaaah.


varken sara eller linda på föreläsningen idag. iddis. om två dagar åker jag hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0