I'm gonna start a riot

svar på kommentar av förra inlägget: kan inte för mitt liv förstå hur salem kunnat sjunka så lågt, känner mig tom inombords. för mig är melodifestivalen ett forum för de som kom tvåa och sämre i fjolårets idol...

nu är sommarens sonisphere bokat! jag, josse och erika ska hänga på universitetsområdet (som om jag inte gör det varje dag redan) och lyssna på mötley (favorit i repris), iron maiden, iggy and the stooges (lite mer nogrannt är sist, fattade då inte grejen med en farligt mager snubbe i bar överkropp och krökt rygg), alice cooper (favorit i repris) och en hel hög andra rockers. ska bli grymt!

tv:n nere har pajat såhär mitt i söndagstablåns prime time. mamma och pappa springer i trappan och bär apparater, ropar åt varann, bläddrar i manualer och är bara allmänt icke-avspända. mamma har dessutom på sig en tisha med fagersta tryckt mitt på bröstet. hhrhm

NU ska jag äta.

hoppas att sj har snytit och ryckt upp sig imorgon, för då ska jag tillbaka till mitt andra hem. (hoppas prettyboy är på föreläsningen!)

adjö!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0