I'm on the edge now

följde en länk på fejjan och lyssnar just nu på de nya låtarna med local loco ati.. ska kolla vad låten jag lyssnar på nu heter.. gypsy love var det. om det skulle vara så att nån av de killarna läser det här så måste jag ge cred till er. sjukt härlig musik!

har precis käkat en riktig långkörare till middag. efterätten var fem sorters glassar. sjukt gott. åt tills sorbeten rann ur öronen på mig.. typ

med risk för överdrift, but you know me...

imorgon tänker jag sova så länge det bara går, käka god frukost och dra mig mot universitetet. linda ska få en liten smäll för fredagssveket och sara kommer garanterat tala om hur hennes katter skötte sig på bilresan till och från linköping! om inte prettyboy kommer ska jag gråta ut på tjejtoaletten i pausen..

hrm

karin ska ha en liten smäll för att hon inte tycker att james mcavoy är söt. wtf

även min mobil ska få en smäll.. dock inte en liten, utan ett stort kok stryk för att ljudet har pajat igen. damn!

ska nu ta och dela ut alla mina välriktade slag, duscha och gå och lägga mig.

cheerios!
(kom på att det finns flingor som heter det. sånadär ringar.. inte goda!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0