It's hip to be a square, so hip to be a square

dagens toppnyhet: prettyboy har klippt sig och ser numera ut som en nynazist.

kul fredag.

sara kommenterar kallt: "asså, han har ju verkligen förstört sig själv!"

men han är fin ändå. så det så!


hungrig som fan. av någon anledning svarade jag att jag redan hade ätit när n frågade. är jag störd i huvet? aja, hon ska snart iväg på VIP-vernissage inne i stan. då ska jag tassa ner och äta mitt goda ciabatabröd och dricka latte. 

önskade att jag hade en kamera. har kört på countrygirl-look idag med fläta (!!) och snelugg. blev faktiskt snyggt! luggen är numera så lång att den inte går att ha ligga över hela pannan. har bestämt nu att den ska få växa ut. kan hända att jag ångrar mig halvvägs, men det är ju bara att ta fram saxen. har även tagit fasta på det julia sa att ljusa upp och gå mot rött till våren. har redan en mind picture hur det komemr se ut. blir grymt!

i eftermiddag ska jag även installera dvd:n till tv:n uppe så jag ikväll ostört kan kolla på vilken film jag vill. har dessutom köpt nåt så exklusivt som.... chips! haha. nu jävlar är det helg och jag ska inte röra en fena.

det märks att gp07 har kommit hem från tanzania nu.. ser deras små skallar pluppa upp på facebook en efter en.


later



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0