Let's pretend we're all dreaming

I swapped my innocence for pride
Crushed the end within my stride
Said I'm strong
now I know that I'm a leaver

...

Idag har Linda introducerats för ännu en sida av mig. Frågan "hur kan du veta?" som så ofta ställs mig har jag svarat på, i risk att verka konstig. Hon tog det bra.

prettyboy var där och satt bakom mig. föreläsningen handlade om kön, makt och sex typ.. inte farligt intressant, men ganska. råkade göra bort mig lite alldeles innan start genom att lite för högt uttrycka min åsikt att feminister kan vara för jävla gnälliga ibland.. i två sekunder tänkte jag lämna rummet, men lät bli.

känner att jag nog lär åka in till stan imorgon. har ett plagg som måste provas och eventuellt köpas.

vill dessutom ha nytt nagellack. blått ska det va! får se om jag hittar nån bra nyans. har sett att hm nog ska ha.

den som lever får se.. eller nåt likande

imorgon får vi tillbaka uppsatserna. spännande. om jag inte få godkänt planerar jag att ställa till med en scen.

eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0