Long legs and burgundy lips

linda påstår att det inte går att hitta en riktig karl på söder. hon är dum. det kan man visst!

imorgon ska vi ha en dansk föreläsare. ser fram emot det med spänning! dessutom ska hon föreläsa om feminismens historia. jag får gåshud (negativ gåshud), men det blir nog jättebra.

är lycklig över att ha fått igång den tidigare stendöda mp3n (dags att skaffa i-pod? never ever så länge denna fortfarande fungerar baby). det tog en stund, men när jag såg den lilla reset-knappen gick det upp ett ljus. pressade in ett örhänge och voilá!

KTH nästa liksooom.

tänkte att jag skulle sova tidigt idag. mjo. slocknade redan fyra. kewl. kommer ju verkligen kunna sova igen innan midnatt....

pubkväll imorgon. känns som att ja why not! we'll see.

nu säger hon (linda) att hon skulle vilja se mig med en brat (som om det var det mest otroliga in the world?:O )

nej detta duger inte, rött nagellack ska på! därefter änglar och demoner.

godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0