New love grows on trees

Hoppade på erika direkt när hon kom hem. det var kul, det blev rätt bra. jag är nöjd.

I promised you pictures. här är några:






såg på fejs att cissi fyller år idag. hade jag helt missat. hm

nu ska jag försöka få mamma att sluta tjata om slutuppgiften. sen ska jag dricka te.

imorgon ska jag sova länge, länge. sen ta fram symaskinen. vad jag pysslar med vet bara julia, men jag ska dela med mig när det är klart. fan. det är ju det jag tycker är kul! varför pluggar jag då statsvetenskap? god knows. men man blir allmänbildad. och det är klart jag är intresserad av samhället. dock sträcker det sig nog som sagt bara till det planet där det bara är relativt ytligt. jag vill vara en killer på tp, inte en riksdagspolitiker.

adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0