Old in just one day

stannar hemma ikväll igen. inget partymood och en vidrig snöstorm.

plötsligt känns det så sjukt jobbigt onödigt att jag målade naglarna. kommer hela tiden påminnas om att jag är världens tråkigaste.

faan

ett tak rasade in över en kaninutställning. 800 kaniner befaras döda. fyfan.

hat är inte starkt nog för att beskriva den här vintern just nu.





har hittat ännu ett svart pop/rockband från eskilstuna.. jag är såklart sist i sverige, eftersom de la ner typ 2002, men anyway. lite som bd, vilket ju är grymt. yvonne!


ändrade planer för kvällen med andra ord. resten av familjen kommer väl sitta framför äckelmello. jag nöjer mig med en dator och en bit choklad i min ensamhet.

hoppas ni får kul ändå sara, karin och emma!


What clowns are we

And who counts the years
That disappear
Who counts the tears
Who knows your fears
Where do years go
We waste them so
Where do tears go
When they don't show

BD

godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0