She's no longer your slave

Ute blåser det snö på tvären. Mörkt och kallt. Här inne är det ljust, men kallt. I mig är det... kallt.

måste försöka sova om en stund, fast jag vet att det kommer gå långsamt.

Om jag inte börjar med konsekvensövervägande snart kommer jag att gå under. jag vet ju innerst inne att jag inte kan hantera ångerkänslor!

alla säger hela tiden att de vill bort. bort från vad? rummet du sitter i? personerna du umgås med? staden du bor i? eller helt enkelt bara bort från dig själv?

jag vill bort.

jag är liten nu.

jag är en idiot.

vilket pris har egentligen självbevarelsedrift? vilket pris har ångerrätt på dina handlingar? Jag vill veta, för jag behöver köpa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0