speaking words of wisdom, let it be

frustrationen har inga gränser. snart lägger jag av.

skulle behöva ta mig till sthlm helst ikväll. vaknar och slår på tvn, där se säger att satans järnvägar har ställt in all tågtrafik idag. ALL jävla tågtrafik!!! kul att jag kommer hinna till föreläsningen imorron.

har börjat läsa böckerna till den nya kursen, svensk politik. behöver nog inte ens skriva vad jag tkr om ämnet so far. besparar er det.

efter vad som kan bedömas som en av mitt livs jävligaste veckor sk ajag nu försöka sopa ihop spillrorna och orka iväg för ännu en vecka av stress, magont och ångest.

måste verkligen försöka hitta nåt annat att plugga, för såhär ska det inte behöva vara! man ska inte behöva längta tillbaka till arbetslösheten. man ska inte behöva längta tillbaka till sala när man bor i sthlm.

adjö



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0