Hooligans on E

På plats i sthlm igen. missade halva föreläsningen pgs tågkrångel. hatar tåg. kul att åka men helt jävla vrickade så fort det snöar, regnar, blåser, är blå himmel, är för varmt, kör på en myra.....

nej vadå, jag är glad.

pretty boy var i skolan idag. oh om han bara visste hur snygg han är! (suktande suck och blicken i skyn)

har lagt ner pluggadet för idag. har en brutal ångest inför mogondagens presentation och fredagens inlämning. har under några dygn nu allvarligt fudnerat på att hoppa av. måste ha mera ork för att hoppa på något sånthär. å andra sidan kan jag inte komma på något konkret som skulle kunna ge mig ny ork och kraft att mosa mig igenom dessa studier. kommer inte ha en ynka ledig dag förrän nästa torsdag. kill me!

vill ha fler kvällar som i lördags!
På förfesten:
Jag (håller fram hörgerarmen framför näsan på anna): Kolla! ser du nåt annorlunda?
Anna (granskar noga uppifrån och ner): Har du solat?!
Jag: ahahaha tycker du att det ser ut så? try again!
Anna: Har du rakat armen?! :O
Jag: ???? -.- nej! vad har du på din högra handled?
Anna (tittar på handleden som om hon inte hade en aning om vad hon hade runt den): ahaaa! OMG har du klippt bort festivalbanden! :O

tre gången gillt sägs det ju.

har träningsvärk i hela kroppen och skriker inombords av smärta i ben och rygg när jag går uppför och nedför trappor. måste försöka hinna börja träna framåt våren om jag inte ska bli ett klent litet spöke. farligt svag som det är nu. minsta lilla fysiska ansträngning gör mig till ett vrak.

ska äta ananas nu. köpte dessutom fransk nougat som ligger och tittar på mig från sänghyllan. här väntas lyxkväll dagen före domedagsseminariet där jag kommer få så högt blodtryck att mitt huvud sprängs (alla som sett vinjetten till spy hard vet hur det ser ut =inte trevligt!). vill inte utsätta mina kursare för det.

har dessutom sett att det finns mkt lediga studentbostäder i karlstad. kanske ska göra som mamma föreslog ändå? men nej. orkar inte ha så långt hem till kära sala, haha.

faaaaaaaaaaanvadjagärtröttpåpolitiskateorier. Ninni har blivit überintresserad och jag tror bestämt att hon försöker lista ut hur mkt tålamod en stressad johanna har genom att bara prata om hur sjukt intressant det verkar medan jag försöker äta.

inte okej.

(och ja, jag tycker bättre om kill citys version av rubriken än babyshambles (livbertines?) lisa moorish är snygg och har dessutom haft osisen, eller kanske turen, det är en smaksak, att vara mor till petes barn. hej och hå.)

adjö




Kommentarer
Postat av: Karin

Håll ut Johanna! Snart kommer du inte vilja åka hem över helgerna :)

2010-02-02 @ 11:42:13
Postat av: Anna

HAHA! =P

det är inte alltid så lätt ;)

Tack för en trevlig kväll =)

Puss!

2010-02-02 @ 16:41:36
URL: http://annafahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0