byebye baby, baby bye, baby baby byebye

"Okay ladies ni har ganska snygga ben, men ni dansar inte lika bra som sjömän..."

eheh.

jag antar att jag bara är lättad över att finally ha börjat på inlämningsuppgiften.

undrar förresten varför vi ladies mycket sällan kommenterar, kritiskt granskar, skrattar åt, trånar efter.. you get it.. killars ben, jag menar för det är ju tvärtom, eller? långa, snygga ben är ju liksom a good sign när det gäller oss, det är ju det man vill ha och därför plågar sina fötter i höga klackar.. hmm. fast å andra sidan har ju jag själv något av en benfetisch...eeeh. nog om det!

har loggat in på banken och sett mer än uppiggande siffror. jag måste göra något drastiskt för att inte detta ska gå dåligt. bland annat inte äta så mycket! lägger ju typ 50-60 spänn per dag bara på lunch/mellanmål. inte okej! dessutom känns det lite med bara ett mål lagad mat om dagen. subs och bananer är inget vinnande koncept. inte i längden. inte med en bikiniseason coming up! nu verkar det å andra sidan inte bättre än att jag droppat åtminstone ett och ett halvt kilo till på kort tid.. jeansen jag köpte för två veckor sen sitter inte tajt längre och vågen orkar inte längre upp i 53 utan landar nåt kilo under.. 

ujuj.

snart är nog middagen klar. ska ner och se hungrig ut. 

har skrivit till julia om den förfödande nyheten att kent är slutsålt och vi inte fick tummen ur i tid. hon har dock inte svarat ens med en liten svordom. funderar på om jag tyst ska operera in en strömförande grej i henne så att varje gång jag messar henne och hon inte svarar trycker jag på en knapp och hon får en stöt. 

tål att tänkas på!

jag vill att det ska bli fredag eftermiddag och att jag sitter på tåget mot sala. happy times!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0