You only call me when you need something from me..

ont i huvet. men det gör inget! anledningen till huvudvärken är att solen skiner för fullt ute och att det tillsammans med snön blir helvetiskt ljust. mina ljuskänsliga ögon kniper ihop sig och tåras så att jag ser ut som om jag går runt och smågråter hela tiden. men som sagt, ingen fara! solen värmer och för första gången på hur länge som helst frös jag varken imorse eller nu när jag gick hem från ica.

har bara lite plugg idag, vilket jag firar med att köpa cosmo. ahah. ska tydligen vara nåt test om vilken sextyp man är... vild, varm eller romantisk... ska bli spännande, för jag känner mig nog inte riktigt som nåt av de alternativen..

idag kommer ett av barnbarnen hit. han är sex år och i trotsåldern. jag stålsätter mig för allt jag har just nu.

johanna+barn= osant!

vi behöver dock bara dela hus tills imorgon, för då åker jag till sala över helgen. ska bli skönt. hoppas på lite mer fest denna helg. och på fredag ska jag umgås med anna och sara. det ser vi fram emot!

nu lite svensk politisk historia!

adjö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0