Don't say I didn't warn you

erika och axel håller på i köket. jag har nyss duschat och fryser fortfarande. är dessutom lite irriterad på att vi inte har nåt att ta bort nagellacket med. klarar inte när det börjar flaga!

undrar vad mitt alias skulle va ifall jag blev artist. sitter ju inte direkt på ett coolt namn som det är..
jag menar: robert allen - bob dylan, frank ferenna - nikki sixx, saul hudson - slash, bryan warner - marilyn manson.

har två saker på agendan idag. ska se I heart huckabees' och lyckas pricka reprisen av på spåret där markus krunegård ska spela.

tuffa tider. haha.

igår tvingades jag och erika stå ut med star wars eftersom axel tycker att det är enastående filmer. när det sedan äntligen skulle bli dark water ville han se extrem överlevnad på discovery. behöver jag ens säga att jag gick och la mig?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0