Du lever din dröm i ett band

Såhär trött är jag på att läsa vidertexter om tråkiga personer:


har till och med skrynklat ihop munnen till obefintlig... (jag menar det)

nu är jag klar. frågorna på texterna kan ta sig nånstans. dissar dom och hoppas på det bästa imorgon. tur att kämparglöden från gymnasiet inte låg så långt under ytan.... hrmp. nu saknar jag dock någon att förstöra kaffet för, någon att gnälla med, någon att skratta med.



men men.

åkte tåg med cecilia idag. bra start på veckan! andra halvan av resan påmindes jag om hur mycket jag behöver köpa nya pluppar till musikmaskinen. orkar inte att det låter som att det sitter en höna och flaxar i varje öra.

NU ska jag borsta tänderna! kom till min fasa på att jag glömt bettskenan (ja jag har en bettskena. och JA det är dåligt att glömma den en hel vecka!) på fredag kommer jag se ut som.. jag vet inte.. men nån med snea tänder iaf.

kuuuuuuul.


Om jag hade lite kraft kvar att ge dig
Om jag hade lite hjärta att dela med mig
Om jag hade lite kärlek så var den till dig

godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0