Dystra utsikter

Kollade finally på a woman in berlin igår. braaa film! nästan ett måste för allmänbildningens skull.

Så idag är jag kär i en trettiofem-fyrtioårig sovjetisk major. did certainly NOT see that coming!

Måste kolla tåg, packa ihop kläder och läsa mer i böckerna. fan! tidern räcker inte till. har dessutom fucking mensvärk i hela kroppen. har shotat starkvin ihop med pluggandet i hopp om att det ska försvinna (värken alltså, inte plugget). kan hända att det hjälpte lite..

min lugg är för lång. har tänkt tanken att låta den växa ut. om jag gör det så väntar en jobbig mellanperiod, innan den är lagom lång att ligga på sidan. en period där jag kommer se ut som ett dagisbarn. kan hända att den får vara kvar ändå... fram med saxen.

nu ska jag upplysa mina systrar om att laaksos låt long beach och krunegårds dystra utsikter har samma melodi. dags att de oxå lär sig nåt idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0