Ge dom våld

Alla mina bilder från peace and love 2009 är av misstag raderade. kuuuuuuuuuuul. har gjort en systemåterställning för att få dem tillbaka, men det kommer behövas åtminstone en till. tydligen har de varit borta ett tag utan att vi märkt det.

vaknade med ett ryck idag och kom på att jag glömt i heart the huckabees' igår. damn! ikväll blir det åter till cold mountain. wiho. går samtidigt som the departed, vilket är synd.

karin kom förbi och åt pepparkakshus och slökollade på biggest looser. hon hade haft en dålig dag igår och haft sönder skorna och "dödat rumpan" (kört på en sten i en pulkabacke). idag verkade det dock vara bättre och jag fick kläder. hihi.

nej, systenåterställning väntar. juldagen tar jag nog den här gången. då finns de nog kvar eftersom erika började flytta om bilder innan nyår. hoppas som fan!

fakta: aerosmiths låt dude looks like a lady handlar om vince neil. ganska kul faktiskt om man vet hur han såg ut och betedde sig.

adjö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0