I turned the page from number three to four

Andra inlägget för ikväll. finns inte mycket annat att göra här ute i förorten, haha.

här kommer bild på nya klänningen. har blivit tvungen att köra med självutlösare nu när jag inte har nån syster jag kan tvinga att ta en bild. skärpan är väl sådär kan man tycka.



har karin på tråden på fejjan. facebookchatten är en luring. hon blev offline på min den svikaren. var inte sen med att påpeka vilken usling hon är som överger. sen visade det sig att på hennes fejja hade JAG blivit offline rätt som det var. vilken konfliktskapare!

nu blev det likadant igen. *plats för valfri svordom*

ska fortsätta läsa i liftarens guide till galaxen nu. än så länge är det precis lika skruvad som pappa sa.

har iaf bytt upp mig när det gäller säng. bredare, mjukare och med två puffiga kuddar och fluffigt duntäcke.
sover som en nedslagen!

godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0