Krossa allt

Är hemma efter en dag som varit kort men känts lång. blir så när man transporterar sig en längre sträcka. lyxade till det och köpte platsbiljett till tåget och halvsov hela vägen till sala. eller ja, så bra som det går att halvsova med en bebis som sitter bakom och sparkar på ryggstödet hela vägen från uppsala...

är alltså hemma. har kollat ikapp one tree hill och ligger nu i fas med syskonen. lyssnar på kents nya platta. såå bra! gillar verkligen denna electrofas som många band gått igenom det senaste året. mando, julian casablancas, kent.. you name it.

tänker lägga upp en bild som erika pysslat ihop:


inspirerad av reklamen som brukar gå på tv.. gillar den! uppe till vänster är mina skor, liksom de i mitten till höger. strumbyxorna nere i högra hörnet är också mina. känns kul att bidra till kreativitet i någon form eftersom min egen vid det här laget är död och begraven. skitjobbigt!

min handled känns tom. ååå.

gav creedence's cosmos factory-skiva till pappa idag. han blev jätteglad. dagens goda gärning.

ska ner och smygkolla let's dance och vänta på att mamma slutar jobba.

adjö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0