skratta med versaler får du göra nån annanstans

Börjar detta inlägg i sann modebloggaranda. idag kavlade vi upp ärmarna och gav oss in i mellandagsreadjungeln. dök in, höll andan och kom ut på andra sidan med sprängfyllda kassar med bara sånt vi verkligen behöver.

not.

men jag köpte randiga strumpbyxor (nej inte bredrandiga svartvita (det har jag redan, heeeeh)) utan svarta långrandiga. skitsnyggt tycker jag! det blev även lite accessoartjafs och en tisha.

så, punkt slut.

nu är de små tavlorna som jag pysslat med äntligen klara.
voilá!:


mästerfotografen strikes again.. inte.. hrm. bakgrunden är julklappspapper och bilderna är musiker/artister jag tycker om. Jeff Buckley, Nordpolen, Henrik Berggren(BD), Hives, Pete och Markus Krunegård.

det känns som om det vore fredag. störigt. på lördag har jag en dejt med saris. imorgon har jag no plans so far. skulle behöva gå till synsam...

jag har fått en dator av m & p. sånt gillas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0