Take a broken love song, keep it by your side

sitter och känner att jävlar nu ryker snart festivalbanden. duschade för en liten stund sen och känner lukten av dem (värst när de är blöta) sticka i näsan fastän handleden är säkert 30cm fån näsan. kul? icke! fram med saxen så fort jag kommer hem imorgon tror jag bestämt. det från 2007 luktar värre än svett blandat med röv och döden himself. jag kräks en smula nu faktiskt.

nej, vänta, hittade en sax. NU klipper jag god vänner!!

och nu var det klart. för första gången på flera år har jag inget på högerarmen. vad tomt det känns. måste nog klämma dit en tatuering, haha. 

nej fyfan de ligger och stinker här brevid nu istället. fuck.

ska skicka dem i ett brev till karlstad som present till en viss dam som fyller år.

lyssnar nu på pete och messar mamma om nyheten att jag numera går att skaka hand med utan att man får kväljnignar.


imorgon efter seminariet åker jag hem till sala. på lördag är det utgång med kära Anna. har inte setts på ett tag så det ska bli hur kul som helst.



bara älskar broken lovesong. ljudkvalitén på klippet suger, men om man har lågt går det bra. fina pete(r)!

igårkväll när jag gick längs drottninggatan i slask, snö och blåst och med snor och tårar rinnande gick jag förbi en skivaffär med högtalare ut mot gatan. precis när jag passerade hörde jag plötsligt "ooo how I cherish you my looove". kunde inte göra annat än skratta.

nu ska jag packa.

godnatt
 





Kommentarer
Postat av: Anna

Det kommer bli jätte najs! =)

Kul å ses, som sagt, var ju alldeles förlängesen!

Puss skrutt!

2010-01-29 @ 16:20:58
URL: http://annafahlin.blogg.se/
Postat av: Karin

Hälsar din högra handled välkommen tillbaka till verkligheten ;)

2010-01-30 @ 11:23:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0