You didn't listen anyway

gjorde en synundersökning idag. kul att mina ögon blivit way worse på bara ett halvår. fortsätter det i den här takten har jag väl blivit skelögd till midsommar och blind lagom till tjugofemårsdagen.

nu sätter erika i internet uppe. en kul procedur det där. först öppna mitt svorumsfönster (kallt) och slänga ut den drygt tre meter långa sladden. sen stänga fönstret, springa (alternativt gå) ner för trappan och in på kontoret. öppna kontorsfönstret, fånga in sladden, stänga fönstret försiktigt om sladden och sätta i den i mammas modem. springa upp och slå på datorn uppe. voilá! går som en klocka. åtminstone om man klappar medhårs.

om en vecka är det välkomstdag på universitetet. fick ett program med posten idag. fyra timmar varmt välkomnande. well... det blir nog kul. en föreläsning och ett seminarie först bara. tänker i framtiden försöka hålla skolan någorlunda utanför bloggen. inte kul om att läsa om hur mycket andra har att göra! och framförallt vill man inte bli involverad i exakt vad för skit andra pluggar. eller är det bara jag?

nejmen. nu blir det te och pete. wiho.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0