She's lost control

Denna helg har jag haft ungefär fyra olika hårfärger. Brun, röd, orange och blond. Efter två blekningar, en färgning, skrik, panik och tillslut ett rejält tag med saxen ser jag nu ut ungefär som på bilden.

och ja, bilden är skit egentligen och jag ser gammal och levande död ut (och luggen vidersned, den är fan rak!). faktum är att den fungerat som övningsobjekt i photoshop som axel laddat ner till datorn och som jag nu håller på att lära mig grunderna i. än så länge oh how I suck, men jag antar att det blir bättre.




she expressed herself in many different ways,
until she lost control again
and walked upon the edge of no escape, and laughed



Kommentarer
Postat av: Karin

Nice! Jag vill se det live..du har väl inte sett mitt hår än heller? Vi kan väl försöka ses nån kväll nästa eller nästnästa vecka? :)

2010-07-20 @ 14:33:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0