The loser now will be later to win

Just nu är jag Eparaggar-barbie. Flera kan nog nu lista ut vad det är jag håller på med.

min högra lins är dum och jag ser ingenting.

de andra fyra spelar kort och jag sitter och väntar på att sex education ska buffra klart (idiotviderinternet att vara segt).

Klockan nio är det seventies. längtar ihjäl mig en smula. därefter kan det hända att vi kollar på erikas nyinköpta. two lovers. kan hända att den är bra. joaquin phoenix liksom. hur bra som helst i walk the line. sliding doors börjar om tio minuter på tv. en av favoriterna. kan hända att jag kollar på den nu igen. the contract går även den. det gör den hela tiden. dock är den i mina ögon kass! mycket filmsvammel nu känner jag.


ibland känns det som om hela alltihopa är en Never ending tour.


adjöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0