You crying, tragic waste of skin

You were always one of those, blessed with lucky sevens and the voice that made me cry. My Oh My


Ännu en körig dag på jobbet, vilket är ingenting mot vad som väntar imorgon. Konstigt nog ser jag lite fram emot imorgon, att liksom så sätta tänderna i kaoset och styra ner det till hanterlig storlek igen.

med andra ord: gruvan går ner på lågsäsongsschema (!!!) redan i månadsskiftet juli-augusti. dock har vi fortfarande högsäsongstryck (och lite till) när det gäller gäster. jeeez

snart kommer mor, far, syster och gry hem från öland. har varit en vecka av lugn och ro där jag och erika fått göra som vi vill, men nu är det slut på det. fan då.

ser fram emot imorgon kväll. häng i maaikes lägenhet (hon är i tyskland) med ett gäng från jobbet. jag vill ha den lägenheten! sjukt centralt (ovanpå tks) och galet stor och mysig. knarrande trägolv och stora golvytor.

måste äta nåt, helst nyss...

såg idag att jag hade en gammal matlåda i kylen i personalrummet. kikade genom locket och såg att den nog varit där minst en vecka. kul då. tar hem den sen.....

nu kokoschoklad.

adjö



Kommentarer
Postat av: Minea

Usch, kommer bli en ordentlig dag på jobbet imorgon. (!) Ska till o med börja 2 timmar tidigare och styra upp allt. Hm.. Ses då! :D

2010-07-31 @ 23:27:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0