Declare guerre nucleaire

trött som ett as efter att ha lyssnat på saras grannars bråk klockan tre på natten. kuul. upp med karin som skulle till jobbet och drog från sala vid tio.

studenttåg, firande och därefter hotellet. äckelmycket folk och bara ett dansgolv öppet vilket gjorde upplevelsen närmast klaustrofobisk.

hrmp

familjen ska till avesta. fint väder så jag följer med. säga hej till karin på jobbet, fast hon skule iofs ha disken today.

nu nåt att stoppa i mig. avlider efter sexton timmar utan så mkt som en tugga i magen.



måste bara ägna en rad år fenomenet idioter. i sala stad finns det nog fler idioter än invånare. vissa dummare än andra. dessa vissa är mer än man orkar med och de förtjänar inte ens en sekund av ens tid eller tankar. så adjöss med dem!


i eftermiddag är det tydligen nån typ av minifestival på torget i sala. erika vill inte och jag känner mig också ganska seg. vem orkar stå och kolla på band mitt på dagen? jag menar please. åker nog in ikväll en stund. kan hända att det blir utgång efter att de andra varit på bio. den som lever får se.


jag kräks av att se somliga försöka.
önskar jag kunde skratta åt det istället.


adjö



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0