I know my love, I know it's easy to do

Juni. I'm thrilled!

Som vanligt pluggade jag knappt nånting igår och mycket lite idag. Har på nåt sätt lagt av, tagit sommarlov.. eller nej det har jag inte. jag har krupit in i en vrå i ett desperat försök att stänga ute all stress. vet inte om jag lyckas. jag lyckas dåligt med mycket just nu.


längtar tills på tisdag. då är tentan skriven och mamma, pappa och erika kommer till stockholm och hänger med mig en hel dag. därefter hem till sala för den här gången. ingen big city love för min del. eller jo, klart jag tycker om sthlm, men såhär och inte nu. enbart en stad kan inte göra en glad. trodde förut att det var sala som gjorde mig ledsen, men att komma ifrån staden fick mig att ine att det var den som gjorde mig glad mitt i allt.

mitt i allt.

utanför allt.


ute är det sommar och jag borde sola mig bleka kropp. borde byta till shorts istället för byxor som knappt sitter uppe längre. once upon a time var de tajta. i höstas. lägntar inte tillbaka.


adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0