I'll confess all my sins after several large gins

jag vene... äh.. blir bara så vek.

just nu är jag vidertrött på den här hunden. I've had it liksom. orkar inte vakta henne längre, bara för att de andra inte är hemma. just i detta nu gör stackars erika det och har gjort det bra länge. fan, nu vill jag flytta.

katter är bra djur. inte så dumma, inte så needy, inte så äckliga. jag behöver en pojkvän med kattegenskaper, annars kommer det inte funka. dock behöver han itne nödvändigtvis vara ett rovdjur som gillar att plåga mindre små djur. döda och äta upp dem. skulle nog tycka att det var lite too odd.

idag har fönstren i anfarten blivit tvättade av mig och christian. we make a good team. första turen var inställd så jag chillade ända från kvar i tolv till tre. skapligt skönt!

nu ska jag tvätta, ringa mormor och sjunga music when the lights go out. inte i mormors öra dock, jag gör det när jag lagt på...

imorgon jobb igen, därefter blir det nog norrmanska för quiz och att fira att jag därefter är ledig fram till den tredje juli!


adjö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0