inga gränser som jag inte kunde tänka mig att spränga

Idag invigde jag kinaskorna jag köpte innan jag åkte hem från sthlm. finfina är de, dock inte sådär sjukt sköna riktigt än.. hrm. imorgon blir en plågsam dag på jobbet med de skavsår de gnagt in på hälarna.


notera även den trendigt riktigt lysande vita färgen jag har på mina fötter och ben.. resten av kroppen också för all del.

igår berättade tove för mig om personlighetsstörningen borderline. riktigt intressant. kunde på rak arm nämna en person som med största säkerhet lider av nåt liknande. fick då dåligt samvete att jag tycker så illa om den personen, för om det nu är så att hon/han har det, kan den ju inte rå för det, eller? man kan väl inte utveckla en personlighetsstörning bara för att man vill det? eller hehrm, det verkar ju som att i o m genomslaget av emo-begreppet vill alla ha sig en liten knut på psyket...

psykologi är en intressant grej. psyket är en intressant grej. let's face it, människor består av celler, atomer och molekyler. olika kemiska sammansättningar som gör att vi tycker att vi är just vi. att jag är jag och att jag ser på världen som att jag sitter inuti min kropp och blickar ut på allt runtomkring. men vad är jag? ska man hårddra det så är jag ju bara olika små syror och partiklar och hur jag känner mig och agerar beror helt på hur dessa olika små syrors balanser är i förhållande till varandra.

läskigt.


snart ska jag få mina molekyler att ta med mig ut och gå. sen måste jag packa lite inför morgondagen.

är skitnervös för att stå i receptionen under jockes lunch. blä


adjö



Kommentarer
Postat av: Anonym

70 grader i ugnen i 7 minuter på med skorna på fötterna och sen är de bara att vandra runt i dom tills dom har svalnat. never ever skavsår !

2010-06-18 @ 22:19:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0