It's never enough until your heart stops beating

You lost the faith within your heart
The fire in your soul from the end to the start.

...

No matter how I try and try
I hide the truth behind a lie
But that's the way that I can win
A victim of your evil sin

Lyssnar på shell shock av new order och tänker att ja, visst känns det som att det är så det är ibland.

Erika är ute med gry så jag passar på att lyssna på musik. hon är inget fan av det när hon är inne. jobbiga djur.

de sju sorters blommor som jag plockade igårkväll och la in i frysen, remember?.. det blev även där de spenderade natten. fan! drömde dock om en hel hög personer. bland annat att jag tog en fika på johanssons med en person som jag verkligen inte tycker om, och som med största säkerhet inte har mkt till övers för mig heller. en tjej, ska även tilläggas...

aja. ska tvätta och fundera ut vad jag ska ha på mig imorgon. ska till sthlm med m, p och erika. ska hälsa på våra vänner på birger jarlsgatan, men jag tror att det blir häng i hagaparken eller nåt för vår del.

adjö



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0