Lets get out of this country

jag fick just ett litet psykbryt. som så många gånger förut riktade det sig åt sj, internet, och så fick sig fenomenet pengar sig en omgång också. annars är det bara stabilt.

de andra tittar på en film som jag dömde ut redan vid namnet. hette nåt med kärlek och det är nån som jobbar i ett kök. kul söndagsunderhållning...

natten spenderades i saras lägenhet i "fyllehuset" som det kallas i stan. ett kul ställe att bo på. grannen levde upp till namnet och hade fest medan vi hyrde film, the countess. den var äcklig som fan och jag fick ont i tortyrnerven (som jag får ont i när jag ser tortyr och blod på film..).

bilder:


jag nöter trapphus


karin nöter trapphus


sara nöter trapphus


karin kör bil


sara leker bimbo. är egentligen bara sur över att jag sitter fram och inte hon... hihi

stans äckligaste skor. can't live without them. puss


en liten (läs ganska stor) del av mig önskar att hon kunde spola tillbaka veckan som gått och pluggat istället så att hon varit redo att skriva tenta imorgon. men nu kan man inte ta tillbaka förlorad tid. fan.


adjö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0