Lucky number seven

sju sorters blommor som just nu ligger i frysen för att bli av med diverse kryp. ska sedan in under kudden precis som man gjorde förr. vad gör man inte för att försöka få en sneak peak in i framtiden...

hoppas att drömma om nån snygg en. har iaf en mental lista med personer jag inte vill drömma om...

wishlist över herrar som mer än gärna får smyga sig in i mina drömamr inatt:
1. julian casablancas
2. gustav norén
3. carl barat
4. pete doherty

hahaha nej, ingen seriös lista det där. om det är något jag är dålig på så är det att göra listor. rangordna saker. så har det varit sedan jag var liten och skulle skriva önskelista innan jul, glömde alltid en massa och var tvungen att uppdatera listan minst en gång i veckan, kom på att ordningen borde vara en annan, såg nya grejer som fångade mitt intresse osv. kan än idag inte rangordna någonting över huvudtaget. favoritfilm, band, låt, färg, stad, årstid, klädesplagg.. går bara inte!

så nu får vi se vad blommorna har att erbjuda mig i giftasväg, hrm hrhmp.

godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0