Once a failure always a retard

Bloggen och jag, ett late night booty call.

Om det vore så väl...

Eller nej, jag är inte upplagd. Ont i magen som så ofta annars. vet inte vad som har hänt, men alltid är det nån tid på dan jag bara viker mig i smärtor. jättetrist!


har varit på personalkväll vid gruvan. riktigt trevligt nästan hela tiden. var på en miniresa som tydligen skulle handla om vattensystemen runt sala, men som handlade om allt från visningsledarens föräldrars första dejt på bion i möklinta till att en liten pojke bröt nacken i en vattenrutschkana vid silverköparen på 50talet.. hehrm. jag och emma satt ängst fram i bussen och var trötta och dryga. när guiden sa att namnet möklinta bl a härstammade från ordet mö-klitta brast det. hysteriskt fjortisfnitter. jag skäms över mig själv, men är man trött i huvet så är man. därefter blev det grillning som slutade med att jag, emma och karro och a bunch of guys stod på (!) eldstaden och diskuterade p-piller...

hrm hrm. bra att man har roligt på jobbet iaf!

Nu måste jag sova. Imorgon ska jag börja packa upp mina väskor och på eftermiddagen åka till gruvan igen. kommer behöva bo där varje dag nu ett tag. särskilt som vi idag fick veta att det mestadels är engelska turer som går nu i juni. panic at the disco (i mitt huvud). tur att det alltid är någon schaktkant i närheten ifall man känner att man behöver göra slut på eländet. hah.


godnatt!




Kommentarer
Postat av: Minea

Iiiiiiiih! har panik inför gruvan! Är det bestämt något med hissträningen?? Är hemma på söndag och tänkte dra till gruvan, ska du?? Börjar jobba på tisdag jag. Grr, panik! Ahja..

2010-06-11 @ 09:39:57
URL: http://mineaminea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0