Song to say goodbye

You are one of God's mistakes,
You crying, tragic waste of skin,
I'm well aware of how it aches ,
And you still won't let me in.

Now I'm breaking down your door,
To try and save your swollen face ,
Though I don't like you anymore,
You lying, trying waste of space


Låten som nötts på E18 till och från sthlm idag.

Placebo, källa wikipedia: "Placebo brukar anges att ha influerats av grupper som Sonic Youth, Pixies och Smashing Pumpkins men har även kallats glamversionen av Nirvana. Sångaren själv har klassificerat musiken som "punk pop for postponed suicides"."

är det inte underbart. tänker orden med eftertryck.

lägger upp bilder från dagen som varit imorgon. nu är jag för trött och vill bara härifrån, se en bra film, men icke. har ingen bra att se och alla de andra sitter framför heartbreak hotel (kräks). har iaf hängt hemma hos K och J på östermalm, gått runt brunnsviken och hängt i hagaparken. jättehärligt väder verkligen! erika blev brun, jag blev det inte. kanske för att jag nötte skuggan pga solhat (så jävla varmt, hatar svett).

imorgon är ett frågeteckan än så länge. ingen julia har hört av sig. i värsta fall tar jag tåget själv, för till weekdays sommarrea ska jag!


nu blir det song to say goodbye en sista gång. sen tv:n och sen sängen. love

adjö






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0