I keep you warm and won't ask you where you've been

Frusen, trött och lite uppgiven på nåt konstigt sätt. jag tänker lägga ner det här med att känna känslor. det är bara drygt.

bilder från igår:

för hon har tagit studenten


bäbis


"champagne for my real friends...

...real pain for my sham friends"
och ja, jag hade roligare än det ser ut!


hon är också roligare än hon ser ut...

efter att tove dragit ner på stan satte vi oss framför pianisten. jag fick ångest av spänningen och vandrade runt runt i rummet tills de andra blev galna. vi åkte hem och kollade klart. blir sällan så förbannad och ledsen som när jag tittar på filmer från förintelsen.

apropå citatet till bilderna på mig.. har hört det nån gång förut, osäker på vem som sagt det vilket betyder att jag nog inte känner personen speciellt väl alt att det var på fyllan någon gång någonstans. vet även att fall out boy (som förövrigt cissi gillade förut, ha-ha-ha) har en låt som heter det. när jag igår drack champagne kom jag på det och bestämde mig för att googla det. tydligen är det nåt som tom waits sagt nån gång och till slut kom jag till en sida med en massa citat från alla möjliga människor. det var riktigt kul faktiskt. han har sagt endel weirda grejer den där waits. how about: "I'd rather have a free bottle in front of me, than a prefrontal lobotomy".. eeh. och på tal om waits så låter tove antagligen som honom idag, med tanke på det första hon sa när jag träffade henne efter studentkryssningen var: "eh tja, ja som du hör så låter jag som tom waits ungefär.. men asså kryssningen var great"

ah well. min familj (läs mamma o milli) har usel filmsmak och därför sitter jag uttråkad i köket. fuck this, ska snart gå och sova.

känns som att jag sovit bort hela den här våren/försommaren. snart har halva juni gått. konstigt nog är jag trött ändå.


f it.

adjö



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0