Var inte rädd för mig, jag är så rädd för dig

Tänker på marika när jag hör/ser den textraden. den första i mitt liv som älskade (älskar?) ebba grön.

uppe tidigt så jag ska hinna käka frukost innan det är dags för lunch. jag vet, jag är speciell ibland. mamma har haft nattens hundvakt. jävla drygvalp, dock är hon söt som fan på morgonen.

idag har jag ett barnäventyr och en stor gruvtur. slutar kvart i sex. late as fuck att sluta jobbet, men jag ska absolut inte gnälla. finns människor som jobbar på 7-eleven, p-byrån, mcD, osv som jobbar ända in på natten. för att inte tala om alla inom vården som dessutom har nattpass. huvva. på natten vill jag sova!


och nu ska jag packa kläder

adjöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0