Buy it, use it, break it, fix it, trash it, change it

Mindes en grej nu som jag och erika hade kul åt i helgen. I lördags vandrade vi förbi Härskarringens hundkennel. asså.... härskarringen?! vad har de för raser? hobbithundar? gandalfvalpar?

folk finns ju

idag kläckte N ur sig att johan rheborg vuxit upp här längre ner på gatan och att n och g känner familjen. det kom även fram att reinfeldt och kristian luuk varit elever på skolan hon jobbat på.

ojoj här var det kändistätt. ohlala.

här kommer dagens dos av youtube. och nej, jag har inte pluggat ett skit.


okej. hur många band i den här stilen har sverige?
kommer aldrig tröttna på indiepop/rock men ibland känner jag av bristen på variation. förövrigt är sångaren same guy som numer kör singer/songwriter-stilen under namnet tallest man on earth..

onödigt vetande perhaps..

nu kommer istället bästa reklamsoundtracket just nu. daft punk gör mig glad.




Godnatt

ps. prettyboy är som redan förstått lagt åt sidan. preppyboy är det nya fina i mitt mörker av föreläsningar. precis som namnet antyder har han en alldeles lagom preppy stil. gillas! ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0