Dålig på vardag

Tired of impressing, tired of proving myself to people that I tought already knew me
Tired of showing off, tired of trying
Nothing's for sure and nothing's for granted
Tired of taking back instead of having
Tired of giving with you never sharing

Things I used to know ain't easy no more
Step by step is how I go on
I try to remember how I thought
How I did when I was on top of things


Night by night they come to me
The demons to remind me of great grief
Of how I earned all this
Of how the reason to all this is me, me, me
Even if I never disagree
Sometimes it's more than I can take
And I break and I break and I fall apart

(delar av) I can't stop - Laakso

Idag lyssnar jag på Laakso, inser att jag borde äta lunch, pluggar för lite och tänker för mycket.

Linda fyller år. 24. När jag är 24 ska jag ha kommit på vart jag vill ta mg i livet. Åtminstone åt vilket håll.

Sista föreläsningsveckan innan tenta. grupparbete och två seminarier kvar. hjälp.

jag vill se remember me, som har biopremiär på fredag. har väl kanske inga höga förhoppningar på den, men pattinson är fin att se på. förövrigt är det jättemånga filmer jag vill se nu. ingen här har tid. jag vill inte gå själv. fan!

idag såg jag en perosn som åkte fyrhjuling på motorvägen.... utan hjälm... somliga leker lite extra med döden såhär på måndagseftermiddagen.

har ont i huvet. solens fel.

adjö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0