Don't put baby in a corner

Hade det inte varit för att jag stängt in mig i en bubbla hade jag tagit mer illa vid mig än vad jag gjort.
kan inte säga att det inte känns konstigt.

ge och ta heter det väl. I'm a giver. och somliga i min närhet är mer för att ta..


våren försvann lika hastigt som den kom. inatt när jag körde hem från sala var det is på vägen och snön kväver de små vårblommorna som kikat fram längs husväggen. tydligen blommar det snödroppar under snön. har även börjat synas hur äckelsnön kvävt bärbuskar och granar. onödigt.

blir inget sthlm imorgon. åker tillbaka på tisdag för att hänga på fik med sara och linda och diskutera nåt så halvkul som politik. yeah


förresten. varför ska dirty dancing gå på tv4film i tid och otid? patrick swayze är död och har varit ett tag nu. get over it.

var jag okänslig nu?

adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0