Du har levt livet och låter mig leva det

Föreläsning 15.00. Måste försöka hinna läsa lite. Det handlar om EU. Hade varit intressant om det inte var för dessa enorma mängder texter! Ingen idé att ens försöka hinna ingenom allt. Välja ut det viktigaste.. vad är det viktigaste?

Jag är ingen bra student. Har insett det och ska ta mig ur det så fort jag känner att det är läge. Det vill säga inte nu, mitt i en delkurs.. tenta 25e. fyfan

Solen skiner. ta en promenad? orka. har inga bra skor, ingen bra jacka, mössa eller vantar. fortfarande viderkallt i detta jävla land.

Såg nu att det inte alls ska handal om EU, utan sveriges styrelseskick efter EU-inträdet. Bite me!! vad ska man då läsa 150 sidor om eu för då? tell me!

I'm losing my mind!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0