Go my own way

National treasure 2 på tv.. känns väl som att njaa.

fika med karin, erika och axel idag. träffade sara ulander på kicks där jag försökte tänka ut en plan för framtida hårfärgning. kan blir sjukt kul! har just nu big plans..

förövrigt hade jag en bra hårdag idag. volymigt och vågigt och bara allmänt fräscht, tyckte jag.. "men fyfan vad slitet det är, ser ju ut som ett enda trassel. usch va stripigt och hemskt, klipp dig!" var mammas syn på saken..

jaja

imorgon blir det hårdplugg och promenad på dagen och film hos sara när kvällen kommer. sweet! skulle gärna se en öl eller två, men det kan det hända att det bara är jag som är sån.. hm. karin vill dessutom se pojken i randig pyjamas.. har man sett den en gång så utsätter man sig inte för det igen! inte för att den är dålig, tvärtom! bara så sjukt sorglig! we'll see. kan hända at tjag ger med mig och ser den, om jag får välja film nr två!

adjö



eller nej just det, glömde jag säga att jag är förbannad?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0