Let me take you by the hand and lead you through the streets of London

Laddar upp inför tenta med att lyssna på bd och värma mina kalla fingrar. har varit ute och gått i en timme för att rensa hjärnan. funkade sådär. är rädd att jag ska ha missat något viktigt, att jag inte ska kunna sätta egna ord på begrepp och formativa moment. jag hatar formativa moment. har egentligen inte ens förstått vad det är, och nu ska det alltså skirvas tenta.

längtar till det är klart. till tentapuben där ölen och cidern kostar 25spänn.

ska ta och duscha nu och låta håret lufttorka. gjorde det igår och tyckte att det blev fluffigt och fint. sen kommer jag nog öppna böckerna en gång till. I know I will. men jaja.

adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0